Logowanie
POLTRACKREVEAL

Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kłodzko

Co będzie należeć do Twoich obowiązków...

  • Obsługa połączeń przychodzących od klientów i techników, rozwiązywanie spraw w serwisie Salesforce.com i reagowanie na potrzeby klientów
  • Obsługa korespondencji mailowej od klientów, współpracowników i firm trzecich
  • Odpowiadanie na wiadomości głosowe
  • Sporządzanie notatek nt. danego problemu dla wszystkich osób, których ten problem dotyczy
  • Reagowanie na obawy klientów, podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do rozwiązania problemu, najlepiej i w miarę możliwości w trakcie trwania rozmowy
  • Odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów i w razie konieczności przydzielanie technika
  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami wsparcia (z Działem Rozwoju, Finansów lub Sprzedaży) w celu rozwiązania problemów
  • Współpraca z podwykonawcami
  • Obserwowanie wewnętrznych i zewnętrznych dostawców w celu zapewnienia, że problemy klientów są rozwiązywane w odpowiednim czasie
  • Kontakt z klientem, by upewnić się, że jest zadowolony ze sposobu rozwiązania problemu/zapytania
  • Doradzanie klientom w kwestii uzyskania dostępu do szkoleń
  • Zapewnienie, że problemy techniczne są identyfikowane i rozwiązywanie zgodnie z zasadami i wytycznymi obowiązującymi w Verizon

POZOSTAŁE OBOWIĄZKI obejmują m.in.:

  • Przekazywanie informacji zwrotnych na temat żądań klienta/sugestii dotyczących zmian i ulepszeń systemu FleetMatics oraz innych obszarów usług przy użyciu aplikacji Survey Monkey (lub podobnych)
  • Zapewnienie wsparcia i pomocy technikom przez przekazywanie im szczegółów dotyczących nowego zestawu serwisowego
  • Realizacja doraźnych projektów (w razie potrzeby)

Czego oczekujemy...

  • 1. Osiągnięcia zespołowe oraz indywidualne
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie oceniana pod kątem indywidualnych osiągnięć. Kryteria oceny będą okresowo poddawane przeglądowi, ale zazwyczaj obejmują:
  • % odebranych telefonów i szybkość udzielania odpowiedzi
  • Skuteczność w zamykaniu spraw wewnętrznych
  • Czas potrzebny na zaplanowanie zewnętrznych spraw
  • Średni czas obsługi przypadków otwartych/zamkniętych
  • Badania zadowolenia klientów
  • 2. Umiejętność samodzielnej pracy
  • Planowanie dnia i tygodnia z niewielkim nadzorem lub bez nadzoru
  • Aktualizacja informacji o klientach (w razie konieczności)
  • Poszukiwanie możliwości w zakresie poprawienia procesów biznesowych i szkoleń
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna być dobrze zorganizowana, umiejętnie wyznaczać priorytety oraz wykazywać się inicjatywą
  • Opanowanie i zdolność do pracy pod presją czasu
  • Umiejętność przyjęcia odpowiedzialności za zgłoszenia klientów od chwili przyjęcia takiego zgłoszenia do czasu rozwiązania problemu
  • 3. Umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność słuchania
  • Rozwinięte zdolności negocjacyjne: umiejętność perswazji i przekonywania klientów do określonego sposobu postępowania
  • Uprzejme podejście do klientów i współpracowników
  • Rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • 4. Orientacja na klienta
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna być wrażliwa na potrzeby klienta i wytrwale pracować, aby osiągnąć zadowalający wynik dla obu stron
  • Satysfakcja klienta jest najważniejsza, a osoba zatrudniona na tym stanowisku musi wykazać się empatią i zrozumieniem oraz rozpoznawać potrzeby klienta, dbając przy tym o kwestie finansowe i minimalizując straty finansowe dla firmy
  • 5. Wykształcenie
  • Dobre wyniki na egzaminie maturalnym
  • Dyplom uczelni wyższej jest mile widziany, ale niewymagany
  • Znajomość wszystkich narzędzi pakietu Microsoft Office oraz umiejętność korzystania z Internetu

Doświadczenie

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w call center
  • Doświadczenie w udzielaniu pomocy technicznej
  • Wiedza o systemach śledzenia pojazdów (mile widziana znajomość rozwiązań automatycznego sterowania)
  • Mile widziane doświadczenie w branży telefonii komórkowej
  • Mile widziana znajomość aplikacji Salesforce/CRM
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z usługami IT

Dodatkowe wymagania

  • Dobry stan zdrowia
  • Bliskość miejsca zamieszkania

W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@poltrack.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Poltrack Sp. z o.o. z siedzibą w Kłodzku, ul. Zajęcza 4, 57-300, moich danych osobowych, zawartych w złożonych dokumentach, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." "Wyrażam zgodę/Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Poltrack Sp. z o.o. w/w danych osobowych, w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.