Logowanie
POLTRACK

Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kłodzko

Czym będziesz się zajmować...

  • Obsługa połączeń przychodzących i e-maili od klientów, kolegów z pracy i podwykonawców zewnętrznych, podnoszenie i badanie spraw w Salesforce.com i reakcja na nie w zależności od potrzeb;
  • Identyfikowanie problemów i obaw klientów, podejmowanie koniecznych działań w celu rozwiązywania problemów, najlepiej i jeśli to możliwe podczas rozmowy telefonicznej;
  • Rozwiązywanie problemów poprzez odpowiadanie na pytania, wyznaczanie inżyniera do rozwiązania danego problemu, jeśli to konieczne;
  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami wsparcia – Dział Rozwoju, Dział Finansów lub Dział Sprzedaży oraz podwykonawcy zewnętrzni – w celu rozwiązywania problemów;
  • Wykonywanie telefonów kontrolnych, aby upewnić się, czy klient jest zadowolony z zaproponowanego rozwiązania problemu/wątpliwości;
  • Przekazywanie informacji zwrotnych na temat żądań klienta/sugestii dotyczących zmian i ulepszeń systemu FleetMatics oraz innych obszarów usług przy użyciu aplikacji Survey Monkey

Czego szukamy...

  • Zdolności do samodzielnej pracy:
  • 1. Planowanie dnia i tygodnia z niewielkim nadzorem lub bez nadzoru;
  • 2. Organizacja i aktualizacja otwartych spraw;
  • 3. Wykonywanie i odbieranie 100 telefonów dziennie;
  • 4. Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz pracy w stresie związanym z dotrzymywaniem terminów;
  • 5. Identyfikacja i rekomendowanie możliwości poprawy procesów.
  • Silnych umiejętności komunikacyjnych:
  • 1. Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, w mowie i w piśmie jest wymagany;
  • 2. Umiejętności słuchania;
  • 3. Umiejętności rozmowy i przekonania klienta do przebiegu procesów obsługi zgłoszenia;
  • 4. Przyjazne i osobowe podejście do klientów i współpracowników („uśmiech przez telefon”);
  • 5. Zdolność do budowania i utrzymywania świetnych relacji z technikami podwykonawców oraz innymi działami wewnątrz firmy.
  • Skoncentrowania na kliencie i na szczegółach:
  • 1. Ciężka praca ukierunkowana na zapewnienie wysokiej satysfakcji klienta;
  • 2. Rozpoznawanie potrzeb klienta;
  • 3. Chęć przyjęcia i rozwiązania problemów klienta;
  • 4. Doskonała dbałość o szczegóły.
  • Tolerancji i elastyczności:
  • 1. Traktowanie różnych sytuacji jako nowych możliwości, a nie jako problemów;
  • 2. Akceptacja i umiejętność rozwijania się w szybko zmieniającym się i stresującym środowisku.
  • Doświadczenie:
  • 1. Doświadczenie i wiedza w zakresie technicznym i informatycznym są wymagane;
  • 2. Dobra znajomość produktów MS Office;
  • 3. Doświadczenie w zakresie Wsparcia/Obsługi Klienta, najlepiej w call center będzie traktowane jako zaleta (nie jest obowiązkowe);
  • 4. Znajomość systemów monitoringu pojazdów/telematyki i/lub komunikacji mobilnej będą traktowane jako zaleta (nie jest obowiązkowa);
  • Osoba na stanowisku będzie ukierunkowana na indywidualne rezultaty działania. Rezultaty będą podlegać okresowej kontroli, i zasadniczo będą obejmować:
  • 1. % odebranych telefonów i prędkość odbierania;
  • 2. Skuteczność w zamykaniu spraw wewnętrznych;
  • 3. Czas potrzebny do planowania spraw zewnętrznych;
  • 4. Średni czas przypadków otwartych/zamkniętych;
  • 5. Ankiety satysfakcji klienta.

Co oferujemy...

  • Reputacja firmy – jesteśmy innowacyjną i szybko rozwijającą się firmą o silnym duchu zespołowym i wysokim poziomie zadowolenia klientów;
  • Praca, która ma znaczenie – praca, którą wykonujemy każdego dnia ma wpływ na sukces wielu firm i pomaga sprawić, że świat jest bardziej przyjazny dla środowiska;
  • Doświadczenie – przeszliśmy test czasu i nadal rozwijamy się, aby dotrzymywać obietnicy związanej ze światem cyfrowym;
  • Możliwości wzrostu – rozmiar firmy oraz obecność na świecie oferują możliwości nauczenia się nowych rzeczy i rozwój kariery;
  • Ludzie – nasza społeczność składa się z utalentowanych i zmobilizowanych ludzi, z którymi pracujemy każdego dnia, z liderów, którzy potrafią rozpoznać wydajność, którzy wspierają i stawiają nowe wyzwania tak, byśmy mogli rozwijać się, wzrastać i odnosić sukcesy;
  • Płaca i świadczenia – innym firmom trudno jest dorównać nam w zakresie oferowanej płacy i świadczeń. Poczynając od pakietu świadczeń po możliwości kształcenia, pracownicy otrzymują wsparcie finansowe, zawodowe i osobiste.

W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@poltrack.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Poltrack Sp. z o.o. z siedzibą w Kłodzku, ul. Zajęcza 4, 57-300, moich danych osobowych, zawartych w złożonych dokumentach, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." "Wyrażam zgodę/Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Poltrack Sp. z o.o. w/w danych osobowych, w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.